Tuesday, October 02, 2012

Vandaag was een opluchting.


Roberto Matta. 



Vandaag begon erg vroeg, Richie was wakker om 06.30 uur zodat hij kon een douche nemen en een kopje koffie drinken alvorens hij de honden rond het blok heeft genomen.


Om  08.00 maakte Richie me wakker en begon mijn rechterarm te masseren, waarna ik  mijn tanden poesten alvorens de rest van mijn arm oefeningen en been oefeningen te doen met Richie's hulp.

Alles ging erg goed met inbegrip van de douche en ik was terug in bed in genoeg tijd om een drankje en een diazepam kon slikken, voordat de ambulance arriveerde.

De afspraak met de ambulance was voor 10:30, en  ze waren hier niet te lang nadat om 10.40, wat perfect was voor ons.           

Het was zo leuk om weer eventjes buiten te zijn, zelfs als het slechts voor een paar minuten was, ik heb even op de stoep gezeten, voor mij was het zo aangenaam.

ditmaal waren er drie ambulance bemanning die me in de ambulance zeer efficiënt hebben geladen, en voordat we het wisten waren we in het ziekenhuis.

Ze nam ons mee naar de afdeling urologie waar ze voor ons wachten,  het was precies 11.15 toen we aankwamen.

Het kon niet beter om dat wij werden begroet door de dezelfde aardige verpleegster, als de laatste keer de vroeg ons om haar te volgen  naar de behandeling kamer, waar dezelfde arts op mij heb gewacht.      

Het Valium plus  THC ontspanden mij en hielp me om te gaan met de situatie door mijzelf te distantiëren van alles wat er gaande was.

Na 5 minuten had de dokter de nieuwe katheter succesvol ingevoegd en het was helemaal over, wat een opluchting niet alleen voor mij maar evenals voor iedereen anders was.

De arts adviseerde ons om ook nog een keer in November terug te komen en als die afspraak ook goed ging. De sessies

 Wij waren terug naar huis om 11.45,  wat briljant , eindelijk kon ik volledig ontspannen en genieten van weer thuis zijn.

Het liet mij  merken dat ondanks alle zorgen vooraf dat de werkelijke gebeurtenis helemaal geen probleem was.

Ik vraag me af als het me deze keer misschien kon overtuigen dat het niet nodig was om mij vooraf altijd zogen te maken, dat zou inderdaad erg mooi zijn.
   


  




      

No comments: