Wednesday, October 03, 2012

Vast besloten om mijn best te doen.



Roberto Matta.


Het was een enorme opluchting dat de katheter vervangen in het ziekenhuis zo goed ging gisteren in het ziekenhuis.

Gisteravond  hoopte ik dat als gevolg van het succes in het ziekenhuis dat ik een goede nachtrust zou krijgen.

 Helaas ging dit niet zoals ik wilde, omdat ik wakker werd minstens vijf keer tijdens de nacht, dit was te wijten aan mijn benen de extra pijnlijk bleken te zijn.

De andere reden was het dekbed is nog steeds te warm voor mij, omdat het weer terwijl koel niet koud genoeg voor dergelijke dikke dekking is voor mij.

Ik zal vanavond  Richie vragen om het dekbed te vervangen met een deken in een dekbedovertrek die me alle warmte die ik nodig heb zou geven , zonder dat het te warm wordt.

Vanmiddag had ik een zeer aangenaam bezoek van Anne, die bezocht me voor twee uur, dit was fijn.   

We hadden een goede tijd chatten en lachen, aan het einde van het bezoek, heb ik beloofd meer proactief te zijn en haar regelmatig te bellen, en ook te vragen voor een bezoek

Op maandag had ik gezegd dat ik eindelijk de Seetech computer zou proberen te leren, wat zou betekenen dat ik een tijdje niet kan schrijven voor mijn blog.

Maar toen ik terug was uit het ziekenhuis gisteren wilde ik toch nog een kort stuk schrijven met Dragon spraakherkenning , waarna ik wilde oefenen op de Seetech computer.

Tezamen met Richie heb ik de Seetech computer bekijken en tot mijn verbazing was het nog moeilijker dat ik had gedacht.
Wat me verward was niet precies begrijpen wat ik moet doen, ik heb geprobeerd verschillende items te openen en ben alleen geslaagd elke keer om de computer helemaal af te sluiten.

Na een uur toen ik begon  hoofdpijn te krijgen , en hebben Richie en ik besloten dat het genoeg was voor een dag.

Ik hoop dat het zal  gemakkelijker worden, het zou mooi zijn als het werd mij duidelijk heel snel precies wat ik moet doen.

 Het leren van hoe nieuwe software werkt is niet makkelijk en niet zo snel als ik wilde, wat ik wil is om meteen mijn berichten schrijven op mijn nieuwe computer.

Ik realiseer me nu dat nogmaals  zal zeer geduldig moeten  zijn en het rustig aan te doen, wat niet makkelijk voor mij is , maar ik ben vast besloten om mijn best te doen.    

Het liet mij weer merken dat ondanks alle zorgen vooraf dat de werkelijke gebeurtenis helemaal niet een probleem was geweest.  

Ik vraag me af als het mij deze keer eindelijk heeft overtuigd dat ik geen zorgen hoeft te maken, dat zou mooi zijn als het zo was.


No comments: