Tuesday, October 16, 2012

Een aangename middag.


 
Roberto Matta.




Het was onze bedoeling om  veel eerder na de douche te gaan vandaag, maar op een of andere manier gebeurde het niet, en in plaats daarvan hebben wij alles te langzaam gedaan.

Dit betekende dat ik niet naar de badkamer net na de lunch werd gebracht , maar later in de middag wat veel te laat was.

Wel hebben wij echter een zeer aangename middag in elkaars gezelschap gehad, dat altijd zeer aangenaam is.

We zijn beide aan het uitkijken  naar Later with Jools Holland op BBC2 op 23.00 uur vanavond.

Aan het einde van het uitgebreide programma op vrijdagavond kondigt Jools Holland altijd aan wie zal op zijn show de volgende week optreden.

Ik ben vergeten wie het zal zijn, dus ik  zal moeten geduldig wachten  tot later op de avond, dan wordt aan ons geopenbaard wie optreedt , wanneer we kijken naar het programma.

In de tussentijd ga ik dit kort houden, en zodra  ik vind een kunstwerk van Roberto Matta, zal ik dit op mijn blog plaatsen en genieten van de avond met Richie.

No comments: