Sunday, October 14, 2012

Vooruitkijken.


Roberto Matta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Matta 




Vandaag is een aangenaam zondag; we hebben een ontspannen tijd die we  allebei nodig hadden.

Niet lang nadat ik wakker was sprong Tina  op mijn bed klaar om te spelen, ze is een schattige hond die houdt van een spel.

Ik ben blij dat ze houdt van mij, als Richie haar thuis brachten was ik bang  dat het zou moeilijk zijn om een relatie met haar te krijgen.

Zo  gehandicapt zijn als ik het ben, heeft  mijn interactie met de honden beperkt; Ik haat niet in staat zijn om te spelen met hen als ik vroeger deed.

Het is vreselijk Ik kan niets meer zitten op de vloer en  spelen,  het is prachtig dat ondanks dit Tina en ik vrienden zijn.

Ze is een erg leuk hondje die is slim genoeg om goed om te gaan met een voor haar vreemde situatie, ik niet kon gaan naar haar, dus ze is na mij toe gekomen.

Elke ochtend voor de laatste paar maanden springt  ze op mijn bed voor knuffels evenals spellen die ik geniet.

Nu dat ik  heb niet de hand functionaliteit noch de kracht kan ik niet spelen zoals ik ervoor kon, dus ik heb moeten improviseren, Tina lijkt dit ook te begrijpen en speelt zeer voorzichtig met mij.

Dat is geweldig, om dat Tina veel minder voorzichtig met Richie speelt, maar niet met mij, met mij is ze heel voorzichtig, als of zij aanvoelt dat ik ziek ben.              

Het is nu 20.37 buiten is het een natte nacht, Richie is  nu met de honden  in het Rembrandt Park.

Voordat hij naar het Park vertrok, maakte Richie onzer eten, die hij in de oven deed, het moet klaar zijn wanneer hij thuis komt.

Wanneer hij terug komt is alles wat hij moet doen is het heerlijke eten op de borden scheppen voor ons beiden, ik verheug mij op dat moment.

 

No comments: