Thursday, October 11, 2012

Wat een opluchting.


 
Roberto Matta




Het was vermoeiend om twee mensen hier te hebben werken voor twee dagen in onze woning voor de airco installatie.    

De honden dachten dat ze hier alleen waren om te spelen met hen, dat is de reden waarom wij besloten hebben hun in de andere slaapkamer te doen.

Toen wij in de douche waren, zetten Richie de honden in de tweede slaapkamer zodat Andre en Robert konden werken zonder onderbreking door honden die wilden spelen.

Gelukkig ging de installatie goed,  het was een opluchting, morgen zul Andre terug komen om  de laatste hand te leggen , waarna de installatie voltooid is.

Vanwege de activiteit van de laatste paar dagen, waren we helemaal vergeten dat Miranda, de wond verpleegkundige, zou hier komen voor een afspraak om 12.30 uur.

Ze komt in de plaats van Milou, die op vakantie nu is in Nicaragua, Costa Rica en Panama, waar ze zich hopelijk geniet.

Miranda leek een zeer aangenaam persoon evenals een bevoegde verpleegster, wij hebben nu een nieuwe afspraak voor over twee weken

Ze was blij met de vooruitgang van de wond, die me hoopvol maakt dat ik toch weer zou zitten, iets dat ik niet meer mogelijk hield.

Nadat ze was gegaan, hebben Richie en ik over Cyril plotselinge problemen met lopen besproken, er lijkt iets mis met zijn rechterschouder.

We belden meteen de dierenarts en maakte een afspraak voor vanmiddag om 15.00 uur voor Richie om hem te nemen voor onderzoek.

Ze waren pas gegaan wanneer Mathilde, mijn fysiotherapeut voor onze afspraak aangekomen is ,  ze was niet blij te horen dat Cyril problemen had met lopen.

Net voordat zij weg ging, was Richie terug met Cyril en hij kon ons onmiddellijk geruststellen dat er niets serieus mis met hem was.

Volgens de dierenarts was het gewoon een verstuikte schouder, die beter zou zijn na een paar dagen van rust, ze heeft pijnstillers voorgeschreven.

Evenals geadviseerd zij Richie om Cyril aan de lijn te houden voor een paar dagen in het park, om te voorkomen dat het erger zal worden.

Het was een opluchting om de prognoses te horen van de dierenarts, we waren allemaal erg blij te weten dat Cyril herstelt zou worden zo snel

Richie heeft  onze drie honden genomen voor een wandeling in het Vondelpark.

 Die ik hoop zal aangenaam zijn voor hen; Ik verheug me te horen hoe het ging wanneer Richie terug is.

Mijn plan voor deze avond is om het gemakkelijk te maken; na dat ik een schilderij van Roberto Matta gevonden heb.

Dan ga ik dit stuk op mijn blog zetten en daarna wil ik genieten van de avond met Richie.






No comments: