Wednesday, October 17, 2012

Ontmastkeren van Joris Demmink.



Roberto Matta.



Nu in Nederland  is er een man, Joris Demmink die de Secretaris Generaal van de Minister van Justitie is.

Hij is een top ambtenaren in Nederland, die blijkbaar ook een roofzuchtige pedofiel is , en een de schijnbaar zo goed beschermd is dat er geen actie ondernomen wordt tegen hem.

Hij is verantwoordelijk voor diverse ministeries zoals het Openbaar Ministerie evenals de Forensisch Instituut (NFI), de Immigratie en Naturalisatie dienst (IND), hij is de Nationale Coördinator van anti terrorisme waardoor hij de machtigste man in Nederland is.

Alle recente pogingen door journalisten in Nederland om hem bloot te stellen zijn in de doofpot gedaan en dit journalisten zijn gewaarschuwd om af te blijven van de zaak.

Vandaag zag ik dit op Facebook;

Joris Demmink zal spoedig een prestigieuze regering service award gepresenteerd worden door koningin Beatrix van Nederland. Are you kidding me? Vertel haar dat is niet ok, en dat  hij moet onmiddellijk worden gearresteerd hier... http://ow.ly/exFWf

Mijn boodschap aan de Koningin is;

Neem actie nu tegen deze roofzuchtige pedofiele en zijn netwerk van ondersteuning.
Het is volstrekt onacceptabel voor iedereen te handelen op deze manier, maar voor iemand in een bovenste functie op het ministerie van Justitie, de kinderen misbruikt  is absoluut moreel verwerpelijk.
Dit moet onmiddellijk worden blootgesteld en hij moet worden overgedragen aan de politie.

Hopelijk als genoeg mensen berichten naar de koningin verzenden zal er zeer binnenkort actie worden genomen.

Ik ben het niet eens met een heksen jacht en ik pleit ook niet voor een, wat ik probeer te doen is mijn stem toevoegen aan de groeiende stemmen de eisen dat maatregelen worden genomen tegen deze pedofiele en anderen in zijn netwerk.




No comments: