Saturday, October 06, 2012

Prachig Bezoek.



Roberto Mattta

 


Aud is vertrokken bij ons om 13.00 uur vanmiddag, dit was zeer droevig voor ons, vooral voor Richie die onmiddellijk zei dat hij erg verdrietig was dat zijn aardige grote zus weg ging.

Ik ben helemaal niet verbaasd door zijn reactie wanneer zij vertrokken was, het is een werkelijk prachtige bezoek geweest, alleen het ging voorbij veel te snel.

Aud verblijf hier bij ons sinds de 26th van September wat zo goed geweest is voor de drie van ons  op dit moment.

Ik heb genoten van Aud aanwezigheid hier met ons, ze is een echt prachtige vrouw die een echt plezier is om op bezoek te hebben.

Ik kon zien dat Richie en Aud genoten van het feit dat na jaren konden zij uiteindelijk hun relatie weer oppakken en vernieuwing en ik was aan het genieten van haar beter te leren kennen.

Terwijl ze is hier was, heeft Aud Richie goed gesteund , zij heeft hem geholpen met zijn schoonmaak van de woning.

De hele tijd, die ze hier is geweest heeft Aud elke dag de afwas gedaan en het schoonmaken van deuren, kasten, planken en potten en pannen in de berging ook afgewassen.  

Nu is onze woning weer mooi schoon en het ziet goed rond en nu kan Richie weer verder gaan, wat ook Aud wilde bereiken.  

Ik kan dus woorden niet vinden de kunnen uit drukken ten volle hoe ik me voel over wat Aud voor ons beiden tijdens haar bezoek heeft gedaan.

Haar praktische hulp is van onschatbare waarde voor ons geweest, maar wat nog beter is geweest was haar te hebben logeren,  haar aanwezigheid en haar mooie leuke persoonlijkheid was zo goed voor ons.

Geen wonder dat we beide Aud al missen, net als de honden haar ook missen, maar ik ben zeker dat ze spoedig terug zou komen  om ons te bezoeken binnenkort.

Dat is inderdaad een mooie vooruitzicht, dat is aangenaam om naar uit te kijken en het geeft mij een mooie perspectief.   



No comments: