Monday, October 01, 2012

Mijn Angsten Overkomen.


 
Roberto Matta.



Vanmiddag heb ik mij gerealiseerde dat ik nu eindelijk moet starten met leren hoe de Seetech computer werkt, die in de andere kamer maar hij vraagt.

Aangezien de Engelse en Duitse woordenboeken nu zijn geïnstalleerd meer dan 10 dagen geleden is, gaat elke dag voorbij zonder dat ik een begin  maak.

Richie heeft terecht  met mij over het feit gesproken, dat ik geen moeite maak om te leren hoe ik de Seetech computer kan gebruiken.

Hij heeft gelijk, natuurlijk moet ik het beginnen te gebruiken en ik ben het absoluut eens met hem dat ik moet nu beginnen met de Seetech software.

Vanmiddag is het vrij moeilijk om te klikken met een steeds meer ineffectieve linkerhand en vingers die niks meer veel kunnen doen.

Na het praten met Richie, dacht ik over na wat hij zei en het mij gerealiseerd niet alleen hoe recht hij het gaat maar ook waarom.

Ik realiseren nu dat een van de redenen waarom ik nog niet binnen beginnen met de Seetech computer,  is dat ik moet erkennen dat mijn handen niet meer werken.

Er is geen twijfel dat mijn aan functie is nu  erg slecht worden en over het geheel genomen zal het zeer binnenkort totaal ophouden.

Ik denk dat ik heb geprobeerd om de Seetech computer uit te stellen , hoe grappig dat ik heb geprobeerd om mezelf voor de gek te houden door de noodzaak van de Seetech computer niet te erkennen.

De andere reden is dat ik vind het idee van mijn ogen te gebruiken om een computer te sturen mij nerveus maakt, omdat ik niet weet hoe het werkt en wat ik moet doen.

Voordat ik verder kon moest ik dit even doordenken, en uiteindelijk was mijn conclusie dat ik zo snel mogelijk, morgen middag moet beginnen met de Seetech computer.

Het zou fijn zijn om dan gelijk een kort bericht op mijn blog met Seetech te schrijven; ik zal het proberen, maar in ieder geval zal ik weer regelmatig  bloggen als ik Seetech literate ben.

No comments: