Sunday, October 21, 2012

Een Typische Herfst Dag.


Roberto Matta.



Het was sombere weer voor het meeste van de dag vooral het einde van de middag begon het erg donker te worden.

Onze honden zijn nu zeer gelukkig want Richie nam ze na  het Amsterdamse bos tijdens de lunch vandaag en nu is echt hun dag gemaakt.

Nu maakt Richie ons een heerlijke laate avond eten, het ruikt heerlijk en ik weet dat hij verschillende gerechten kokt.

De gerechten zijn, Tempe curry , kousband met kokos, dal, basmatirijst en Richie’s
 vers gemaakte chutney met limoensap en verse koriander bladeren.

Heerlijker geuren van deze gerechten waaien in de slaapkamer van de keuken en ik kan nauwelijk mijn ongeduld onder controle brengen, omdat ik wil deze heerlijk diner nu meteen eten.

Het is  een leuke dag geweest , die is  nu nog beter geworden met het heerlijke eten dat mijn schat Richie heeft voorbereid voor ons beide.

Nu wil ik een kunststuk van mijn favoriete surrealistische kunstenaar uit Chili Roberto Matta waarna ik mij verheug op het lekker eten.

No comments: