Friday, October 05, 2012

Vroeg voor geruststelling.



Roberto Matta





Ik kan niet echt geloven dat vandaag is het al vrijdag, het is verbazingwekkend hoe de tijd voorbij vliegt wanneer men geniet.

Ik ben echt aan het genieten van Aud aanwezigheid hier, zo leuk om de kans te krijgen om haar beter te kunnen leren.   

Vanmiddag kwam Anja, mijn goede vriendin voor een bezoek met mij, fijn om haar te zien, vooral omdat ze niet alleen een gelukkig maar weer zo goed uitzag.

Het was een uiterst aangenaam bezoek, net toen ze was op het punt van vertrek vroeg ik haar voor de zekerheid, dat ze was niet uit plicht mij aan het bezoeken.

Onmiddellijk zei ze dat het niet minder waar: zijn, ze kwam bij me op bezoek omdat ze genoot van tijd doorbrengen met mij.

Iets dat ik heb gevoeld, maar toch op hetzelfde moment had ik het ook nodig om te worden gerustgesteld dat ik niet een last of een plicht was.

Het was goed voor mij om Anja's reactie te horen , ze vertelde me dat zij ook veel terug krijg door mij te bezoeken, en het was geen een baan straat

Voordat ze afscheid van mijn naam , vertelde ze me dat ze hield van mij, dit was zeer ontroerend voor mij om dit van haar te horen.

Ik ben zo blij om een dergelijke goede vriend zoals Anja is als mijn vriendin te hebben, en ik ben ook blij dat ik haar vroeg voor geruststelling.

Na Anja was vertrokken, voelde ik me zo veel beter,  het is altijd goed om tijd doorbrengen met vrienden, oude vrienden evenals nieuwe vrienden.


 

No comments: