Thursday, October 25, 2012

Filosofisch zijn.


 
Roberto Matta.


Het is heerlijk om te zien dat de verandering in de temperatuur nog steeds heel plotseling gebeurt, vorige week vrijdag was een mooie warme zonnige dag, maar niet deze vrijdag.

Het weekend was niet zo heel warm, maar het was nog steeds warm genoeg voor Mathilde, mijn fysiotherapeut te gaan zitten op haar dakterras en genieten van het weer.

Op maandag deze week was het ook warm, het was 24 °, het was warm genoeg voor mij om te genieten van het raam open de hele middag tot 1800 toen het begon te koud worden.

Sinds maandag is het niet warm genoeg om de ramen weer te kunnen openen,  dat is jammer,  maar maandag was een onverwachte bonus.

Terwijl het koeler is geweest maar tot nu nog niet echt koud, maar blijkbaar wordt het vanaf  vanavond veel kouder.

Volgens de Engelse weersverwachting gaat de temperatuur dalen van 14 ° gedurende de dag vandaag tot 9 ° gedurende de dag morgen.

Ik denk dat om dat het is nu de 25th , oktober is het volkomen juist dat de temperatuur moet nu kouder worden.  

Nu voel ik mij heel filosofisch over de winter die nadert; Ik heb besloten dat ik ga mezelf niet opwinden over het koude weer.

Er is geen punt om boos te worden dat het bijna winter wordt en ik ben niet van plan om dit jaar te doen , in plaats daarvan ga ik genieten en kijk uit naar het voorjaar en de zomer van 2013.

No comments: