Wednesday, October 10, 2012

Vermoeid maar blij.


    
Roberto Matta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Matta

We waren weer vroeg wakker vandaag, om dat  de airconditioning-installatie verder ging   vandaag; het is nu voor 99% voltooid.



Vrijdag middag om 16.00 uur zullen zij terug komen om een paar dingen doen, Andre was zeer teleurgesteld het werk niet te voltooien vandaag.

Ik probeerde hem gerust te stellen,  dat ik niet werd overstuur was door het feit dat hij terug moest komen vrijdag om het af te maken

Als het nog in het midden van de zomer was en wij hadden een hittegolf, zou ik erg overstuur zijn om airco te hebben die ik niet kan gebruiken.

Het is nu oktober en ik denk niet dat ik airco nodig heb tussen nu en vrijdag, dus het is geen probleem om nog een paar dagen te moeten wachten.

Zeker niet omdat ik nu wat vanaf 18th mei wacht, wachten voor twee dagen is daarmee niet ter vergeleken met wachten voor 5 maanden deze zomer, wat de gemeente Amsterdam mij  liet doen.

Ik ben vrij uitgeput, dus ik ga  deze korte weer kort houden, en  een andere verbazingwekkende schilderij van Roberto Matta zoeken, waarna ik het op mijn blog zet.

Richie bezig een heerlijk diner voor ons te maken, het ruikt heerlijk zozeer zelfs ik kan nauwelijks wachten om het te eten samen met Richie.

 

No comments: