Wednesday, October 31, 2012

Alles Is Goed, Dat Goed Eindigt.


Roberto Matta.



Roberto Matta.

Alhoewel gisteren is niet begonnen  helemaal zoals ik het gewenst had is het veel beter worden na mijn douche.

Zowel ik en Richie genoten van een heerlijke stoofpot die hij had gemaakt samen met zelfgebakken brood, het nagerecht was een ijs vrucht.   

De gezellige avond werd afgesloten met een nieuwe editie van Later with Jools Holland, die zeer goed was.

Zoals gebruikelijk had Jools zowel oude favorieten als geheel nieuwe artiesten; een van hun was Adam Ant, die alleen heeft gesproken over zijn nieuwe projecten.

De show begon met een nummer van  The Killers die goed was, ze waren veel beter dan ik me herinnerde, het  was leuk om ze te zien en te horen.

De andere artiesten waren Jackie De Shannon, Valerie juni, Polica, Kristina Train, Cody Chesnutt.

Het was een goede show, nu kijken Richie en ik uit naar de uitgebreide show deze vrijdag nacht.

Om 19.30 uur kwam onze goede vriendin Lin, die heeft de Britse General Shop om bij ons te eten, ik verheug mij enorm erop en besef dat wij sinds 2008 niemand hebben uitgenodigd om hier te eten.

En dat is heel jammer en iets dat Richie ik zijn van plan zijn om nu deze gemis in te halen en we gaan nu regelmatig vrienden uitnodigen om hier te komen eten.

Op dit moment kookt Richie een aantal heerlijke curry gerechten die hij met basmati rijst evenals rotis en chutney, het ruikt lekker en ik kan nauwelijks wachten.




No comments: