Tuesday, October 09, 2012

Mijn overwinning vieren tegen de gemeente Amsterdam.



Roberto Matta.



Gisteren avond hebben wij genoten van praten en lachen samen,  zo zeer dat wij vergeten waren om die tijd niet uit onze ogen te verliezen.

Pure waanzin, maar we waren heel opgetogen nadat Richie vond twee bruikbaar kleine kasten bij de vulnis, fijn om spullen te hergebruiken, houden erg veel van recycling.

Ze zullen er zeer goed uit zien nadat ze zijn schoon gemaakt, geschilderd en zijn vol van kleding en lakens en handdoeken.

Omdat we  niet sliepen tot 03.00 maar moesten wakker zijn om 07.00 voor de installatie van de airconditioning om 08.00 vanmorgen.

Het was nogal een schok te moeten wakker en klaar zijn op dergelijke een vroeg uur, na slechts zo'n een korte nachtrust.

Het boren was net zo luidruchtig als we dachten dat het zou zijn, maar ze hebben veel gedaan en zouden morgen verder gaan met de elektra en koeling aansluiten.

Weer een vroege start in de ochtend voor ons, het zou een lange dag worden , een ding weet ik zeker en dat is dat wij zijn van plan om vroeg te gaan slapen.

Het is een ongelooflijk vermoeiende dag geweest, maar de uitbetaling is dat de airconditioning-installatie is voor de helft klaar, morgen zal het worden afgerond.

Jammer dat de Gemeente Amsterdam prevaricated voor zo lang nadat ik mijn beroep tegen hen voor het weigeren van mijn airco aanvraag  op de 15th mei won.

ze zijn altijd meer bezig met het weigeren van aanvragen om geld te

Op dit ogenblik kan het me niet schelen; het belangrijkste voor mij is dat de airco-installaties wordt morgen afgerond, en dat is goed nieuws voor mij.

De volgende keer, hoef ik niet langer ter lijden in plaats daarvan zal ik koel zijn , dat is iets waar ik mij op verheug om de airco te gebruiken volgende zomer.

Ik ga vanavond vieren dat ik gewonnen heb van de gemeente Amsterdam Raad die alles deed  om te voorkomen dat ik deze essentiële apparatuur niet zou krijgen.

Met een kleine borrel van Trinidad Vat 19 rum, zal ik mijn overwinning tegen die willekeurige weigeringen van de gemeente Amsterdam vieren.

Samen met de rum zal ik genieten van het feit, dat ik het beroep het gewonnen,  ik hoop dat veel meer mensen met een handicap zullen kunnen profiteren van deze overwinning.


No comments: