Monday, August 23, 2010

Het Werk Zal Mij Vrijheid Geven.



Mary Cassatt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mary_Cassatt


De herfst schijnt reeds hier te zijn, het weer was kleverig en benauwd op zaterdag en zondag het was zeer moeilijk voor mij om een goede zit positie in de rolstoel te handhaven.

De regen werd voorspeld voor 4 dagen vanaf zaterdag, het gebeurde niet maar het leek alsof het zou kunnen gebeuren elk minuut.

Er was nooit zeer zonneschijn maar het was heerlijk helder niet zo vandaag dat met een stortbui begon.

Marleen haat regen, tenzij zij in het park is, dan is een stortbui prima maar rond het blok gaan in mot regen is niet wenselijk voor haar.

Denk dat zij heel blij is vandaag nu Richie zijn regen pak aandoet en hun halsbanden en riemen opgepakt heeft..

Hoop dat hij snel terug komt omdat ik graag naar de wc en de douche wil, had net een reusachtige spasmes.

Een afschuwelijke intense spasmes die mijn benen fors deed bonken tegen de onderkant van het bed tafel.

Gelukkig had Richie schuim rubber rond de metalen onderkant gedaan zodat het mijn benen beschermd.

Morgen zullen twee mensen hier zijn om 10 uur, zij zullen sensoren plaatsen voor mijn nieuwe omgeving besturing.

Ik een aantal dingen zelfstandig kunnen doen zoals het licht en T V en DVD speler en deuren open maken evenals het ingangsdeur.

Ben benieuwd waar zij het op mijn bed of op de rolstoel de besturing doen, ook zal ik voortaan telefoon gesprekken kunnen maken zonder problemen .

Het zal zeer goed voor mij zijn, zie alleen tegenop het idee van twee mensen die hier zijn voor twee dagen om de sensoren plaatsen.

De werkelijkheid is zeker beter dan het perspectief op de gebeurtenis zelf en het resultaat zal goed zijn voor mij.

No comments: