Sunday, August 08, 2010

Heb Weer Leuke Planen.


Myrtille Henrion-Picco.



Gelukkig is mijn recente huid schade weer gehield, was de derde dit jaar.

Mijn recente huid schade is weer gehield, was de derde dit jaar, dese keer duurde het hiel preces slechts 6 dagen.

Wat goed was omdat zo lang in bed liggen slecht is voor mijn lichaam en mijn gemoeds toestand.

Ik zit weer sinds vrijdag, toen voor 40 minuten, was fijn weer in de woonkamer te zijn in mijn rolstoel.

Heb gisteren gezeten voor 1 uur en 30 minuten zonder problemen was herrlijk, heb met Richie voetbal gekeken Leeds v Derby een goede wedstrijd.

Geen wonder dat ik zo depressieve was geweest naar zolang in bed, in totaal 2 jaren in bed.

Ik doe mijn best om optimistisch te blijven wat mij reddelijk goed lukt en heb nu echt geleerd om in het hier en nu te blijven.

Moet het wel elke dag opnieuw bevestiging, wat ik wel moeilijk vind is te stoppen mijzelf continu te verwijten van zaken die ik zogenamd niet goed heb gedaan.

Het brengt niets en is vermoeiend maar beetjes bij beetje ben ik dit aan het afleren.

Vind het echt jammer dat de combinatie van drie keer huid schade, een keer van januari tot april en de tweede keer voor 2 weken en de laatste keer gelukkig voor 6 dagen.

Dat plus de traagheid van het ARCA/Welzorg om mijn arm steunen op tijd aan te passen, vrees ik hebben mij de zomer gekost.

Zij hebben 3 maanden over gedaan om een verlengstuk om mijn arm steunen te plakken

Het lijkt hier alsof het een vroege herfst word wat ik niet zo leuk vlind.

Jammer had gehoopt op een warme zomer zoals afgelopen zomer, zie nu dat het pure mazzel was.

Heb planen om deze keer nu dat ik goede arm steunen heb om verder te gaan dan de Lootsstraat en hoek Kinkerstraat.

Wil deze donderdag/vrijdag naar de markt daar was ik voor het laatst in 2008 en heb nu zoveel zin om weer natoe te gaan.

En wie weet zal het lukken om verder te gaan miscahien naar een concert in Paradiso in november.

Fijn om planen weer te hebben en hoop op een leven buiten mijn bed.

No comments: