Thursday, August 26, 2010

Verheug Mij Op Onze Bezoek En Het Feestje..



Constance Stubbs (1927)

Bracht de middag tot 19.45 vanavond in de woon kamer met Richie en de honden wat inderdaad zeer prettig was.

Wij waren allemaal een beetje sloom en niet vrolijk zoals gebruikelijke,ik denk omdat het vandaag zulk een grijze dag was.

Wij waren allebei wakker geworden een paar keer tijdens de nacht door de zware regen, het regenden de hele nacht en het grootste deel van de dag.

Helaas schijnt de zware regen onze zeer mooie bloemen gesloopt te hebben die Richie vorige maand gehaald had.

Zij waren zo mooi en sierden onzer ramen en nu zijn de meeste bloemen of gebroken of verpletterd.

Echt jammer hoopte langer van hun te genieten, maar zonder perspectief op zon zullen zij niet herstellen en niet voor veel langere tijd leven, nu zomer zo duidelijk over is.

Voelt werkelijk vandaag als een vroege herfst dag en kijkend uit de ramen in de woon kamer kon ik zien dat de bladeren op de bomen beginnen te kijken alsof zij spoedig zullen vallen.

Wij verheugen op het bezoek van onze vrienden Gareth en Paul naar Amsterdam volgende maand, het is goed om hen weer te zien.

Zij zullen hier bij ons logeren voor een paar dagen tijdens hun bezoek evenals met een paar andere vrienden.

Het word briljant om hen hier te hebben, aardiger dan dat zij langs komen voor een paar bezoeken.

Richie gaat onze logeer kamer opruimen en het voor ons vrienden klaar maken.

Wij gaan een feestje geven op vrijdag 17 September terwijl zij in Amsterdam zijn; het is precies zes maanden na mijn verjaardag.

Dat is niet de reden voor het feest; wij willen vieren dat ik weer kan zitten en omdat wij sinds mijn verjaardagspartij op 17 maart 2008 geen feest hebben gehad.

Ook aardig te doen terwijl Gareth en Paul hier zijn, verheug mij enorme op hun bezoek en op het feest.

No comments: