Saturday, August 07, 2010

Boot Parade.



Het is vandaag de jaarlijkse Amsterdamse Boot Parade, wanneer verfraaide boten de Prinsengracht langs varen..

Vandaag heeft het voor uren geregend en slechts 380,000 duizend zijn naar Amsterdam gekomen, dit is 200.000 minder dan in de laatste twee jaren.

Ik dacht dat het minder zou zijn speciaal aangezien de Gay Games in Keulen, Duitsland dit weekend gebeuren.

Vier bekende homo bars zijn gesloten, verbazend om te denken dat April en de Cockring niet meer bestaan, echt jammer hun boten waren altijd goed en zouden worden gemist.

Nu zullen er meer boten van bedrijven, en banken zijn die zeker alle zeer gematigde boten hebben, niet werkelijk de geest van de boot parade dat een flamboyant festival te viering van homoseksualiteit.

Jammer dat het weer zo slecht was, ben blij voor mezelf anders was ik zo droevig geweest als het een warme dag was maar ik kon niet naar buiten.

Maar ook jammer dat de zon niet schijnt want het is altijd aardiger met zon, ik zal dit kort omdat ik nu naar de bad kamer ga.

Na mijn doch en daarna wil ik in de woon kamer met mijn schat Richie en de honden zijn en eerst mijn been oefeningen doen en voetbal kijken..

No comments: