Thursday, August 12, 2010

Goed Nieuws.



Kazuya Akimoto.


Helaas was er geen zon vandaag, zoals op dinsdag werd voorspeld, echt jammer maar geen zorgen aangezien wij een overvloed van zonneschijn hier binnen hebben.

Ton kwam langs vandaag in plaats van gisteren, hij belde mij gisteren vlak nadat ik had gepost om zijn bezoek tot vanochtend om 11.30 uur uit te stellen.

Hij was hier precies op tijd en na het begroeten van de honden kwam hij mij zien; Richie vertelde hem dat de huid goed was.

Dan sloot hij het gordijn en rolde mij naar de muur en trok mijn leggings weg zodat Ton de huid over de oude wond kon zien.

Toen Ton vandaag inspecteerde waar de oude wond was, was hij zeer tevreden met de huid, hij zei dat het uitstekend uitzag, het best ooit en het zag zo gezond als de rest van mijn huid..

Dat was prachtig nieuws voor ons allebei, nieuws dat wij lang hebben gehoopt te horen en nu hebben wij het gehoord.

Ton was blij en vind het goed dat ik langzaam mijn zit tijd elke dag opbouw met 30 minuten.

Gisteren zat ik al voor drie uren en vandaag zal het voor drie en half uur zijn, als alles goed is zal ik morgen vier uren zitten.

Ton zegd dat zodra ik zes uren kan zitten zonder problemen dan zal ik langer kunnen zitten.

Ik ben zeer gelukkig met dit nieuws en verheug mij om meer uit bed te zijn.

Briljant dat ik op deze 21 augustus, waar ik twee jaar geleden in bed moest blijven nu weer kan zitten.

Ik ben zeer blij met deze nieuws, aangezien ik niet had verwacht dat ik ooit zo lang zal kunnen zitten en misschien zelfs de hele dag.

Prachtige perspectief, ik zal vandaag genieten van in de woonkamer zijn en zal voor drie en half uur zitten en alles goed gaat zou ik voor zes uren volgende week dinsdag kunnen zitten.

Ik zal mijn zit tijd 30 minuten per dag verhogen omdat ik overtuigd ben dat dit de beste manier voor mij is.

Het zeker de beste manier en ik hoop dat ik nu veilig zal kunnen zitten en voor lange tijd.

Voel mij zeer gelukkig over de nieuws van Ton, het is briljant, dat ik op deze 21 augustus na twee jaren weer kan zitten.

No comments: