Friday, August 20, 2010

Het Is Slechts Zakelijk



Berthe Morisot.

http://en.wikipedia.org/wiki/Berthe_Morisot


Vandaag was de wolken dekking weg en er was blauwe hemel en schitterende zonneschijn dat zulk een verschil voor de dag uitmaakt.

Mij werd verteld door een aantal mensen dat het morgen, zaterdag mooi weer is met een temperatuur van 25 c .

Vandaag bekeek Richie de weervoorspelling en het zegt dat vanaf morgen er vier dagen van regen zal zijn.

Richie moest na de winkel gaan omdat de fruit die hij voor mijn fruit shake heeft gebruikt nachts beschimmeld was geworden.

Zodra ik een slokje nam dacht ik dat het niet goed was, Richie heeft het ook geproefd en eerst proefde hij het niet

Toen ik een tweede slokje nam wist ik voor 100% dat het bedorven was, Richie heeft het ook opnieuw geproefd en was met mij eens dat het bedorven was.

Richie was snel weg op zijn fiets om meer fruit en groenten te kopen.

Hoop hij zal niet te lang weg zijn, aangezien ik om 15.00 uur heel graag vandaag na buiten wil en misschien ook naar de markt.

Als het in plaats van een glorierijke zomerdag morgen en het de hele dag regen daan moet ik genieten van wat wij vandaag hebben.

Vandaag werd ik gebeld door Michelle, mijn mobiliteits adviseur van de gemeente om een afspraak woensdag volgende week te maken.

Voor Michelle van ARCA en Harm, een ingenieur van Welzorg, de leverancier van mobiliteits middelen, om mijn rolstoel te meten voor het werkblad dat ik zal krijgen.

Ben verbaasd altijd over hoeveel keer metingen worden genomen voor er een resultaat is.

Zal proberen om optimistisch te blijven en te hopen dat het verhaal van het werkblad dat speeld sinds einde mei snel zal worden opgelost.

Zal mijn best doen wanneer zij hier zijn volgende week ik houd altijd de goede raad van Richie in gedachte dat het slechts zaklijk is.

Het helpt mij niet om verstoord te worden, wil liever niet mijn tijd en energie investeren in zulk een onderneming dat mij leeg zal zuigen.

Deze dagen zou ik eerder mijn energieën inzetten om mijn leven beter te maken dan erger door hun zakelijkheid.

Voor mij is het zeer persoonlijk voor hen is het hun werk, vandaar is het goed om altijd te herinneren dat ‘’het slechts zakelijk is’’.

Fijne dagen.

No comments: