Friday, August 27, 2010

Pink Roses.


Myrtille Henrion Picco


Vanmiddag kwam een goed vriendin Anja ons bezoeken, zij bracht ons een verrukkelijke bos van mooie roze rozen, die ongebruikelijk voor hier, een fijne geur hadden.

Het was prettig om Anja, één van mijn beste vrienden te zien, zij kent mij zo goed en zij is iemand die ik voor 110% vertrouw.

Zij is een prachtige mooie vrouw, leuk te denken dat ik het genoegen heb om haar sinds 1984 nu te kennen.

Ongelooflijk is dat nu zesentwintig jaar geleden en dat is prachtig, echt jammer dat zij niet meer in Amsterdam woont.

Nu leeft zij een uur en een half hier vandaan, vandaag kwam zij rechtstreeks uit haar werk om ons te bezoeken en was hier van 15.00 tot 17.00 uur.

Wij hadden een zeer prettig bezoek waarin Anja mij met een paar administratieve zaken hielp, die zijn nu geregeld, dat was erg fijn en nu heb ik niets meer om mij ongerust over te maken.

Het is nu weekend en ik ga genieten van morgen en zondag desondanks het weer

Terwijl Anja hier was zagen wij een korte glimp van zonneschijn, schijnt dat het weekend droger en helderder zal zijn en volgende week word het warm weer..

Dat is wat Anja zei en ik hoop werkelijk dat zij gelijk heeft aangezien een korte terugkeer van de zomer een onverwachte traktatie voor ons allen zou zijn.

No comments: