Sunday, August 29, 2010

Hoop Dat Vanavond Rustiger Zal Zijn.



Alfred Sisley.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Alfred_Sisley



Merkte meteen dat het theater opnieuw open was, na de voorstelling hebben zij een feest gehad tot 04.00.

Rond middernacht was het vrij stil, maar daarna werd het luider, en de muziek werd harder, af en toe was de theater deur geopende zodat mensen konden roken buiten.

Zij schreeuwden tegen elkaar en omdat zij acteurs zijn dragen hun stemmen tot heel ver
.
Het is verbazend wat alcohol doet met mensen, in het verleden ook met mij, alcohol maakt mensen luid en aggressieve.

Het is jammer dat de mensen van het theater zich niet ervan bewust zijn dat zij niet in het stadscentrum, maar in het midden van een woonstraat zijn.

Tegenover de slaapkamers, het is afschuwelijke om te proberen te slapen met mensen die brullken om 02.00 onder je raam.

Misschien zouden zij niet na middernacht elkaar aan schreeuwen, jammer dat zij niet bewust zijn van hun omgeving, maar het schijnt niet zo te zijn.

Het theater is een aardige middenstand enclave, als het voor de arbeider klasse was geweest zou de politie hen vaker bezoeken en waarschuwen, maar zij kunnen doen wat zij willen.

Ik kan zien dat wij veel meer gestoorde slapeloze nachten als gisteren zullen moeten verdragen.

Ik hoop bijna op veel regen laat nachts zodat niemand op de straat rokend rond hangt en lange brullende conversaties voert.

Ik wil de pret van ander niet verstoren, maar het is toch niet teveel gevraagd dat men niet harde muziek draait en schreeuwt op straat na 02,00 nachts.

Moest gisteren de helft van een slaap pil nemen,die mij helaas niet echt help om snel in te slapen dankzij de muziek en brullende mensen die tot 04.00 door gingen..

Uiteindelijk werkte de pil, dat ik weet omdat ik ontwaakte rond 10.00 uur, wij zijn beide nog zeer slaperig hoop dat vanavond rustiger zal zijn.

No comments: