Tuesday, August 31, 2010

Als Slechts Positief Zijn Kon Helpen Zouden Wij Allemaal Genezen Worden.



John Wotipka.

http://www.slowart.com/articles/wotipka.htm


http://www.slowart.com/limner/htm/gall-art/wotipka/index.htm



Het was gisteren uitstekende bezoek van Heather, zij was hier voor drie uren in de middag, en zij is een aardige jonge vrouw, een krediet aan haar ouders en aan haar land.

Zij is zeer intelligent, kalm en zelf verzekerd, ik denk zij zou een uitstekende persoon zijn om in een team te hebben; een praktische en leuke jonge vrouw.

Het is een schande dat ik zo gehandicapt ben; anders zou het een genoegen geweest zijn om haar hier te hebben.

Maar zij is jong en avontuurlijk en zal denk ik kiezen voor de jeugd herberge en haar onafhankelijkheid.

Ik genoot van het bezoek van Heather en voelde mij goed nadat zij weg ging, was leuk om haar te zien.

Blij dat ik haar heb uitgenodigd, wilde graag de dochter van mijn vriendin Jeannette zien.

Het bracht terug veel gelukkig herrinneringen aan haar moeder Jeannette en ons leven in Reading in de jaren '70.

Nadat Heather weg ging bracht Richie terug naar bed, nadat ik in bed was voelde ik mij droevig worden.

Denk dat kwam waarschijnlijk door het bezoek van Heather en een tijd waar ik gezond en fit was.

Ben mij zo bewust van de vooruitgang van deze stinkende ziekte, denk gisteren was moeilijk omdat mijn handen zo pijnlijk en moeilijk waren te gebruiken.

Kreeg het gebruikelijke vroege avond hete gevoel dat ik herken als één van de tekens van een blaas onsteking.

Besliste antibiotica te nemen, nachts is dit een goede tijd voor mij, aangezien ik mij altijd misselijk voel als ik het overdag slik.

Toen Richie mijn katheter zak leeg maakte ging hij met mij akkord omdat de urine stonk, een andere indicator van een blaas ontsteking.

Tegen de tijd dat het licht uitging was ik zeer droevig en bezorgd, maar pogde om mijzelf kalm te maken en te slapen.

Hield mijn ogen gesloten en was overtuigd dat ik ieder ogenblik kon inslapen, helaas gebeurde dit niet.

Na twee en een half uur heb ik Richie gevraagd voor THC dat onmiddellijk de truc deed en het volgende dat ik wiste was ik werd wakker en het was de volgende dag.

Blij dat ondanks mijn bezorgdheid over de vooruitgang van mijn MS, hielp de THC mij om te slapen.

Het was moeilijk om te stoppen mij ongerust te maken speciaal aangezien ik er niets kan doen om mijn situatie te veranderen.

Dat in een notendop is wat dit en andere ongeneeslijke progressieve ziekten zo moeilijk maken.

Als slechts positief zijn kon helpen zouden wij allemaal genezen worden.

No comments: