Monday, August 16, 2010

Fijne Avond In De Woonkamer.


Rene Magritte.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ren%C3%A9_Magritte


Richie heeft mij om 11.30 uur uit bed gehaald vanochtend en douchte mij met de verrukkelijk rozen douch gel van Weleda.

Hij zette mij terug in bed om 13.00 uur, dit gaf hem 30 minuten de tijd voor zich zelf alvorens hij weg moest voor zijn tandarts afspraak

Richie’s afspraak ging goed en hij was snel weer thuis, en nadat hij mij iets te eten en drinken heeft gegeven nam hij de honden naar het park.

Niet zolang nadat zij waren vertrokken had ik hulp nodig.

Ik hoop dat hij redelijk snel terug is van het park met de honden en en mij kan reorganiseren in bed.

Ik leun zeer slecht na rechts wat mijn hals pijnlijk maakt door de stress en het is uiterst moeilijk voor mij om te typen.

Hoop Richie is hier echt spoedig aangezien het zeer pijnlijk word op dit ogenblik wordt en ik kan niets doen.

Alles wat ik kan doen schijnt het enke slechter en niet beter te maken en mijn houding word erger..

Richie toen hij thuis was heeft mij meteen goed georganiseerd zodat ik weer goed kon zitten

Helaas heeft de stress mijn rechte hand zo beïnvloedde dat ik op dit ogenblik niets medt mijn hand kan doen.

Verheug mij om vanavond te zitten in mijn rolstoel in de woonkamer en daar te eten en televisie te kijken met Richie.

Fijn omdat weer te kunnen doen avond’s met Richie en de honden, lekker normaal zoals voor dat ik zolang in bed moest blijven.

No comments: