Thursday, August 05, 2010

Een Evaring Rijker.


Dendrobium Orchids.

Wil iedereen over een website waarschuwen het heet Serenata Bloemen http://www.serenataflowers.com.

Ik vond de website op zondag, zij zeggen dat zij bloemen, chocolade en vazen naar Internationale bestemmingen verzenden.

Het was een prachtige ontdekking aangezien wij bloemen naar een goede vriendin in Edmonton, Canada wilden sturen.

Ik plaatste een bestelling voor mooie bloemen, chocolade plus vaas en betaalde via Pay Pal.

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst dacht ik dat het was tot wij van onze blije vriendin op woensdag zouden horen.

Helaas waren er diverse problemen zoals bloemen die niet beschikbaar waren in Canada, ondanks dat zij op de Canada pagina zijn.

Ik moest opnieuw kiezen maar telkens was mijn keus niet beschikbaar in Canada.

Dit gebeurde 5 keer alle met url’s gestuurd naar mij door de klanten service.

De volgende teleurstelling was dat de chocolade en de vaas die ik besteld had ook niet beschikbaar waren in Canada .

Omdat dit alles het grootste deel van maandag in beslag nam en geen van mijn keuzen beschikbaar was, werd mij aangeboden om een duurder boeket te kiezen zonder extra kosten plus een glas vaas.

Ik kreeg de definitieve bevestiging op dinsdag dat de bloemen op woensdag met vaas worden geleverd.

Prachtig resultaat na heel wat spanning op maandag en 25 mails naar de Klanten Service van Seranata.

Gisteren veronderstelde ik dat alles goed was en het boeket van rozen en lelies worden geleverd en een prettige verrassing zijn.

De enige verrassing was die ik om 20.00 uur vorige nacht had toen ik een mail van Serenata ontving, dat het adres van onzer vriendin niet in de levering gebied van hun Canadese partner was.

Ik kon dit niet geloven special na al de spanning en al de eindeloze post om een resultaat te krijgen maandag.

Om zulk een onplezierige verrassing te krijgen vorge nacht toen het te laat was om om iets anders te organiseren was echt afschuwelijk.

Er was geen vermelding van een terug betaling of verontschuldiging enkel dat mijn orde was geannuleerd.

Ik verzond twee mails en eiste een directe terugbetaling van mijn geld en heb mijn teleurstelling uitgedrukt dat de bloemen niet geleverd waren.

Vanochtend kreeg ik een mail van iemand van de Klanten Service die mij zijn verontschuldigingen aanbod en een 30% korting op mijn volgende aankoop.

ase:

‘’ Dear Herrad,

I am so sorry for ‘the disappointment of the florist informing us they could not deliver. Not being familiar with the country ourselves we would not be aware of this, but I am in agreement that we should have been informed sooner to give you the opportunity to make alternative arrangements.

You will of course be refunded in full - my colleague is actioning that now for me.

I would also like to offer a discount voucher off any future orders you may place. Please enter the discount code ND30PC0802 for 30% off any order.

Once again, my sincere apologies.


Customer Services
Serenata Flowers
http://www.serenataflowers.com
0800 047 0310 (from UK)
+1 866 563 3212 (from USA)
+44 207 100 5825 (international) ‘’

Hier is my respons:

Hello,

Thank you for your mail, this has been a truly horrible experience, the only good thing after all the stress on Monday was the confirmation on Tuesday, that our friend would get a lovely surprise on her birthday.

You do not need to know the country, but it is of paramount importance that you know where your partners in Canada can deliver to, so you can provide a good service.

Which certainly is not the situation now, I will not be using the discount voucher as I do not feel confident to use your website ever again.

I think it is a shame for you and your excellent colleague Charmaine, you have my sympathy for having to work in such a disorganised environment.

I will be letting all my friends and acquaintances know of my experience and will blog about it later, as I would not want anyone else to be so disappointed.

Regards,
Herrad
ps The refund has been received on my PayPal account.


Ik heb mijn geld terug, had veel liever een boeket gehad voor de verjaardag van onze lieve vriendin.

Ik heb ik iets geleerd, de volgende keer ga ik eerst vragen of zij na de adres leveren.

No comments: