Friday, August 06, 2010

Fijn 40 Minuten Te Zitten In Mijn Rolstoel.




Chinese Roos en Orchidee in mijn slaapkamer.


Vandaag bevestigde Richie dat de huid was gehield en natuurlijk wilde ik onmiddellijk in mijn rolstoel zitten.

Wat ik voor 40 prachtige minuten deed; terwijl ik mijn been oefeningen met de Motomed deed, het was goed weer te zitten in de rolstoel.

Veel dan beter daan in de douche stoel te zitten wat enorme spanning aan mijn armen en schouders veroorzaakt en daarna zeer pijnlijk was.

Terwijl ik mijn oefeningen deed, kwam onze huisarts Doctor van Wijngaarden langs om mij te zien.

Zij was zo gelukkig om mij te zien door de raam toen zij aan kwam fietsen, zij was blij om mij zien in de rolstoel, dit was de eerste voor haar om mij uit bed te zien sinds 2008.

Zij was zeer gelukkig om mij te zien zitten, zij zei dat zij bezorgd was geweest of ik ooit opnieuw zou kunnen zitten na al de tijd in bed.

Het was uitstekende om in de woonkamer te zijn , het lijkt groter nu Richie de tafel heeft verplaatst dichter aan de keuken..

Het geeft mij meer ruimte om te bewegen, mijn Motomed is dicht bij twee ramen en voor het bed van Marlene wat zij fijn vind.

Ik geniet van de mooie nieuwe planten die Richie gisteren gisteren heeft gekocht, zij zien erg leuk uit op de venster banken.

Briljant dat mijn huid zo snel opnieuw is gehield net als Ton zei, helaas vergat ik om met Ton woensdag te bespreken hoe lang ik kan zitten.

Herinnerde mij gisteren vanmiddag maar vroeg slechts of ik de zit tijd opnieuw moest opbouwen.

Ton zei ja en ging naar huis omdat ik niet hem niet per mail of telefoon kon vragen hoe lang ik kon beginnen te zitten.

Het zal zeer verleidelijk zijn om morgen naar de markt te gaan vooral als het weer goed is maar ik zal de tijd opnieuw opbouwen.

Richie zegt dat ik gisteren voor 40 minuten zat zonder teken van problemen en dat ik dubbel kon proberen zaterdag en misschien zelfs één uur en dertig minuten

En dan als er geen tekens van roodheid of schade zijn dat ik volgende week donderdag naar de markt gaan.

Ik zal met Ton aanstaande woensdag overleggen, maar denk dat aangezien ik onlangs mijn zit tijd na vier uren had opgebouwd dat dit mogelijk zal zijn om dit volgende week te bereiken.

Zeer gelukkig vandaag nu ik heb gezeten voor veertig minuten in mijn elektrische rolstoel.

No comments: