Tuesday, August 10, 2010

Hoop Op Een Zonnige Middag En Prettig Warm Weer



Paula Modersohn-Becker
German Painter, 1876-1907


http://en.wikipedia.org/wiki/Paula_Modersohn-Becker



Ik heb goed geslapen tot wij allebei om 02.00 gewekt werden door Spike, die zich duidelijk beter voelt omdat hij nachts weer rond loopt.

Richie was snel in actie en zette hem rechtstreeks uit de slaapkamer en wij sliepen allebei vrij snel weer die, ik kon horen dat Richie vlak vóór mij in slaap viel.

Vanochtend heb ik bijna genoten van wakker werden omdat mijn arnen niet zo pijnlijk voelden zoals elke dag, ook waren zij niet strak over elkaar gevouwen.

Dagelijks voelt het alsof ik in een strakke dwangbuis ben, vandaag was dit iets minder strak.

Ik kon mijn armen vrij gemakkelijk uit strekken door op de papagei over mijn bed te pakken; ik trek dan mijn schouder 12 keer x 3 van de matras.

Dan v raag ik Richie om van een plastiek touwtje van de papagei te hangen met twee handvatten.

Dit help mij om mijn armen goed uit te strekken, dit doe ik dat aan het begin en einde van elke arm oefeningen.

Het voelt werkelijk goed om deze oefeningen te doen en daardoor voelen mijn armen veel beter en minder pijnlijk.

Vandaag is nog geen teken van de zon, alles wat ik kan zien is een dichte grijz wolken dekking die schijnt niet op dit ogenblik weg te gaan.

Maar je weet nooit wat gebeurd aangezien de wolken plotseling weg kunnen treken.

Zodra deze natte weer weg is volgt hoog weer erachter en misschien het zonneschijn en warm weer.

Ik ben optimistisch en hoop op een zonnige middag en prettig warm weer.

No comments: