Monday, August 30, 2010



Edouard Manet.

http://en.wikipedia.org/wiki/%C3%89douard_Manet


Ben gevraagd door mijn fysiotherapeut voor informatie over Sativex, zij gaat naar iemand anders met MS die in het gebruik van Sativex geïnteresseerd is.

Dit is niet beschikbaar hier, aangezien wij toegang hebben tot zowel de coffee shop evenals via de arts.

Alles wat ik weet is dat Sativex een extract van cannabis bevat dat je in je mond spuit.

Ben benieuwd wat de andere componenten van Sativex zijn en hun effecten zijn.

Zou denken dat wiet gebruiken in de vaporiser een goed effect heeft, maar ieder persoon met MS ervaart het anders.

Ik zal voorstellen dat deze andere cliënt van Mathilde, probeert wiet cake of wiet chocolade aangezien eten van wiet een ander effect heeft.

Gisteren de hele dag heeft het geregend en de hele nacht, tijdens de nacht was er een reusachtige storm, klonk het alsof alle vegetatie werd weg geblazen.

Onze ramen rammelden en het voelde alsof het gebouw bewegde, dit deed mij denken aan Toto de hond in de film The Wizard of Oz en wervel winden denken en weg vliegen.

Vanmiddag word erg leuk dan komt Heather langs, de dochter van Jeannette, een goede vriendin van mij, die nu in Nieuw Zeeland leeft.

Verheug mij op het bezoek, heb zoveel over haar gehoord en heb genoten van de jaarlijkse familie brief die zij een aantal jaren schreef voordat zij naar de Universiteit ging .

No comments: