Sunday, August 15, 2010

Voelt Goed Om Te Zitten.



Dorothea Tanning


http://en.wikipedia.org/wiki/Dorothea_Tanning




Het was fijn om vier en half uur te zitten gisteren, het was de eerste dag van het Engelse Premierschip Football, de eerste dat Blackpool sinds 1971 weer erbij was en zij versloegen Wigan 4-0.

Een briljant begin voor hen en al hun prachtige supporters, die drie uren voor het spel al aanwezig waren.

Volgende weekend spelen zij tegen Arsenaal, ik hoop zullen goed spelen, terwijl ik altijd wil dat Arsenal wint zou ik het fijn vinden als Blackpool gelijk spelen met Arsenal, of zelfs winnen.

Dat zou hun goed doen nu zij in het Premierschip zijn na zoveel jaren, hun voetbal was erg goed.

Kwam gisteren te weten dat Marlon Harewood, die net voor Blackpool heeft ondertekend een familie achtergrond heeft in Barbados, zijn vader is van de Eilanden.

Twee van mijn andere favoriete voetballers zijn Bobby Zamora van Fulham en Kenwin Jones van Stoke, allebei van Trinidad was grappig om dit feit te ontdekken.

Ik zei een keer dat zij ijkten op jongens van de Caribische Eilanden en ontdekte dat het de waarheid was.

Er zijn heel wat spelers van Trinidad die voor Engelse clubs en ander Europese clubs spelen.

Hoop dat al deze ervaring ten goede zal komen en zij doen het goed bij de volgende Wereld Beker Tournoi.

Heet was ongelooflijk opwekkend dat zij bij de Wereld Beker Tournooi in 2006 waren; ik was vrij schor nadat zij 2 keer hadden gespeeld en praktisch ontroostbaar toen zij verloren tegen Engeland

Sindsdien zijn er veel meer spelers van Trinidad in Engeland en andere Europese landen en wie weet wat bij de volgende Wereld Beker Tournooi kan gebeuren.

Zeer optimistisch over de kansen van het team van Trinidad en van Tobago en ook voor mijn kansen om langer te kunnen zitten.

No comments: