Saturday, August 14, 2010

Zonnig Dag.



Eileen Agar.

http://en.wikipedia.org/wiki/Eileen_Agar


Heb een aardige ontspannen dag vandaag, het weer is goed, de zon schrijnt en de hemel is blauw met een klein beetje wolken.

De weer voorspelling is voor uitgebreid regen in Engeland, dat zij zeggen hier over moet komen.

Ik hoop het niet of niet tot vanavond, rond middernacht zou voor mij aanvaardbaar zijn.

Dit zou dronken mensen weerhouden op de bank te zitten aacn de overkant en ons met hun geblaar wakker te houden..

Nog niet mijn douche gehad omdat Richie net terug is van boodschappen doen, gelukkig bezocht hij de Pakistaanse winkel en zag buiten een stapel dozen van Pakistaanse mango's.

Aangezien hij veel te dragen had kocht hij slechts één doos vandaag, hij zal meer maandag kopen.

Vandaag is het begin van het Premierschap voetbal in England, Blackpool is daar voor het eerst sinds 1971, wat goed is voor de club en zijn prachtige supporters..

Het verheug mij om in de rolstoel te zitten en een blik rond de woning te doen en ook op het balkon en rondje in de buurt.

Ik geniet vandaag van de dag.

No comments: