Friday, November 04, 2011

Mensen Niet Winst.


Jacques Andre Boiffard
http://en.wikipedia.org/wiki/Jacques-Andr%C3%A9_Boiffar

Probeer optimist en positief te zijn, het is niet gemakkelijk om met de wmo adviseurs , therapeuten, leveranciers te moeten werken.

Deze laatste week ben ik weer door Welzorg in de steek gelaten, niemand is  terug gekomen om de klus die zij begonnen afgelopen week vrijdag af te maken.

In plaats daarvan heb ik niets gehoord,  niemand heeft contact  opgenomen, geen antwoorden op mijn mails en ik ben weer thuis opgesloten met mijn rechte arm steun omhoog gehouden door twee boeken.

Jammer, aangezien het weer deze week zo mild is geweest,  ik zou willen uitgaan maar kan niet tot het hersteld is.

Vandaag is een mooie zonnige dag, geen wind, vrij warm voor november, maar ik moet nu naar buiten gaan uit mijn hoof zetten.

 Niet gemakkelijk maar ik zal mijn best doen m s terk  te blijven en niet overstuur worden door deze nalatigheid van Welzorg, zij hebben geen  zorg voor hun cliënten, van wie zij heel wat geld maken.

Richie kwam onlangs te weten dat Welzorg door een Europese beleggingsmaatschappij werd opgekocht, wat veel verklaart.

Zij zijn niet meer een nationale bedrijf maar zij zijn opgekocht door ondernemingskapitalisten, die slechts geïnteresseerd in  winst niet in mensen.

Ik wens dat zij zullen ervaren wat ik van hun bedrijvenvertegenwoordigers heb moeten aannemen, ik wedde zij zouden haten om MS te krijgen en zo slecht te worden behandeld, schande op hen allen.

No comments: