Wednesday, November 30, 2011

Niet Deze Keer.

Joan Miro.
http://en.wikipedia.org/wiki/Joan_M3ir%C3%B


Vandaag is een dag geweest waar het enige ding ik kon doen was wachten en hopen dat Herman met succes zijn bod opnieuw had opgestuurd.

Frans was hier op 15 November, hij verstuurde zijn bod meteen, en ik hoorde tot mijn verbasing op vijfentwintigste dat RTD Het Dorp het bod gewonnen bod.

Dan hoorde ik de klant kon de leverancier kiezen, ik liet Agis meteen mijn keus weten, ben blij ik heb het recht hebben de leverancier te kiezen.

Maar  omdat ik een ergo therapeut zie, kon ik niet voor mijzelf spreken; mijn ergo kon voor mij spreken.

Briljant, omdat ik gehandicapt ben en zie een ergo, plotseling kan ik niet voor mijzelf spreken, wat niet werkelijk verrassend was , aangezien zij zo seksistisch en discriminerend zijn hier, tenminste in mijn ervaring.

Ik was niet echt verrast, dat Maurits kon spreken, maar ik niet; dit herinnert me aan toen ik via een uitzend bureau bij EURONET werkte, ik ha net een netwerk plus cursus  voltooid , mijn ambitie was om netwerk ingenieur te worden.

EURONET zocht  netwerkingenieurs om op te leiden,  mijn ongeluk was een manager te hebben die niet dacht dat vrouwen het werk konden doen.

Hij vertelde mij dat de mannen geboren ingenieurs waren; zij hadden het in hun genen; kort daarna had ik een nieuwe IT helpdeskbaan.

Ik kreeg nooit een nieuwe kans, dit keer zal ik mij niet laten intimideren door een arrogante man als Frans.


No comments: