Monday, November 07, 2011

Een Fijn Bezoek.


  
Pavel Tchelitchew.



Ongelooflijk vanochtend had ik een e-mail fromWelzorg, wow, mijn allereerstee mail van hen in 5 jaar van in de steek worden gelaten wanneer iets aankwam, continu wachten en geen ïnformatie.
`
De post deelde mij mee dat Mw. Bloom vorige week mij gebeld had en verteld dat de nieuwe arm steun op 11.11 zou aankomen; Ik was uiterst verbaasd om dit te lezen.

Aangezien ik niemand van Welzorg had gesproken alhoewel ik het probeerde, en ik  had mij zeker herrinnerd wanneer één van hun werknemers  hun naam had gegeven en mij laten weten wat gebeurt.

Het informeren van hun cliënten is niet wat zij doen; zij schijnen ter verkiezen hun kwetsbare klanten in onwetenheid te houden.

Ik ben verrast dat een nieuwe arm steun is besteld is, alles wat nodig is een nieuwe bout om de armsteun op zijn plaats te houden.


Hoe typisch, hopelijk hebben zij een nieuwe bout bestel dat de arm steun veilig op zijn plaats houdt, zodat ik goed kan zitten.

Jammer Welzorg kon het vorige week niet hersteld hebben en ik kon uitgegaan terwijl het weer was 20 graden op donderdag en vrijdag zo mild was, mooi zonder koude wind.


Sinds zondag het veel kouder  geworden, ik denk dat de temperatuur aanzienlijk is gedaald.

Hopelijk is morgen  een aardige dag voor het bezoek van Aud de zuster van Richie, ik verheug mij op het zien van haar.






 



  

No comments: