Monday, November 14, 2011

Dromerige Middag.


Head of Spring, 1941/1942.
Pavel Tchelitchew.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pavel_Tchelitchew


Mathilde was hier op tijd, voor onze fysiotherapie afspraak,  wij waren net begonnen, toen ik een uiterst pijnlijke spasme kreeg.

Zij masseerde mijn schouder, en deed en aantal arm oefeningen om mijn spieren uitstreken; Ik inhaleerde ook THC, dit hielp mij de rest van de oefeningen ontspannen te doen

Nu, voel ik mij vrij dromerig, het lijkt aardige buiten vandaag, maar heb de koude handen van Richie en van Mathilde gevoel, ik weet dat het buiten zeer koud is

Een dag wanneer ik gelukkig binnen blijf genieten van warm zijn, terwijl ik mensen op straat zie met meer kleren dan begin van de maand toen het mild weer was.

Net opnieuw opgemerkt tijdens mijn sessie met Mathilde, dat het opheffen van mijn rechte arm een grote inspanning is, onmogelijk om het zover als mijn linker arm uit te strekken.

Deze week was het moeilijk om zelfs mijn neus met mijn rechte hand te raken, het opheffen van mijn armen was bijna herculisch; het voelde goed toen ik had beƫindigde.

Werkelijk goed, zo goed daarna, dat ik zeker ben dat ik hier zat met een glimlachen sinds Mathilde weg ging.

De zonneschijn begint nu langzaam te verdwijnen, aangezien het is 16.00, rond 17.00 is het donker, en dan zal Richiie pasta maken,carbonara voor mij ,wat heerlijk is.

Ik verheug mij op vanavond; Ik heb in onze woonkamer vanaf 12 tot 19 uur gezeten, wat fijn is geweest.  

No comments: