Thursday, November 17, 2011

Tina,Onze Nieuwe Hond.




Tina.


Vandaag is een spannende dag, Richie ging naar het dierenasiel om onze nieuwe hond te ontmoeten, op maandag avond zag ik haar op de website.
Ik stuurde een e-mail, en vroeg  of dat zij Tina voor ons konden reserveren, de volgende dag belde iemand van het asiel en wij babbelden over Tina.

Zij zeiden zij  konden haar niet reserveren; hun stelden voor dat wij met onze honden bezoeken om te zien of de drie honden het samen konden vinden, Richie was bezig dinsdag en woensdag maar kon  donderdag.

Ik telefoneerde gisteren om 15.30 om te zien of Tina nog daar was, gelukkig was zij nog daar, Richie ging vanochtend met Marleen en Cyril.  

Het was moeilijk voor mij om te wacht te horen wat gebeurde, of het goed ging, of wij een nieuwe hond hadden.

Richie ging weg om 09.30 en was terug om 13.00 met drie honden, zo hebben wij nu drie mooie honden, Tina is een lieve speelse hond, en drie van hen zijn in goede samen.

Mooi om hen samen te zien, het werkt goed tussen hen, voor nu is het reeds goed tussen hen, zodat het slechts beter kan worden.

Zodra zij naar het park gaan en beginnen samen te spelen zullen zij zelfs nog meer pret samen hebben, die hen zal helpen om en een pak te worden.

Ik ben zeer gelukkig die wij onze derde hond gevonden hebben, zij schijnt  een goede toevoeging te zijn aan onze mooie Marleen en Cyril, zo hebben wij nu een trio van mooie honden.

                                                                                            

No comments: