Joan Miro.
http://en.wikipedia.org/wiki/Joan_Mir%C3%B3
Het schijnt het leven word niet gemakkelijker; in tegendeel, het word juist ingewikkeldere, vorige Vrijdag hoorde ik dat mijn gevraagde software uiteindelijk was akkoord gegaan door Agis.
Ik hoorde tezelfdertijd; Ik zou hen moeten laten weten wie de leverancier zou zijn, dit deed ik rechtsweg, door de website, hun telefoonlijnen bleek te bezig op Vrijdag.
Vanochtend, telefoneerde ik, om zeker te zijn mijn bericht is naar de correcte afdeling, het computersysteem van Agis werkte niet, mij werd gevraagd om vanmiddag opnieuw te telefoneren.
Melissa stelde 15.00 om te telefoneren, zij dacht dat de computers tegen die tijd zouden werken; zij was blij toen ik medelijden met haar had over zo haar week te beginnen.
Blijkbaar was ik de eerste persoon die sympathiek met haar was; dit was om 11.00, toen ik terug belde om 15.00 kon ik mijn bericht door geven; een uur later werd ik teruggebeld.
Ik werd verteld zij hadden slechts één offerte, geen van HEServis, her was van RTD Het Dorp, ik dacht zij zou een tweede opinie geven en niet het contract overnemen.
Twee weken geleden toen Frans hier zijn advies moest geven, of ik het zou moeten krijgen of niet, was ik gehandicapt genoeg, ik dacht hij steunde de toepassing.
Het schijnt hij ging hier weg om zijn eigen offerte op te stellen, schijnbaar ondergravend het de andere offerte, zodat ik krijg niet het uitstekende pakket dat door Herman van HEServis was samengesteld.
In plaats daarvan krijg ik een oud systeem, met minder mogelijkheden, slechts één taal, ik spreek drie, ik gebruik alle drie. Ik hoop mijn ergotherapeut dit zal kunnen spoedig oplossen, heb Seetech nu op dit ogenblik hard nodig.
.
No comments:
Post a Comment