Friday, November 25, 2011

Goed Nieuws En Slecht Nieuws.


James Gleeson, 1980.

http://en.wikipedia.org/wiki/James_Gleeson

Vandaag hoorde ik dat de oogbesturing software Seetech, goed gekeurd is door mijn gezondheidsverzekaars, Agis.

Het is goed om te weten dat dit nu definitief akkoord is, en niet vóór tijd, het voelde alsof ik voor euwen heb gewacht.

Het voelt enkel als eeuwen, dit gebeurd altijd wanneer burocraten moeten beslissen of men hulpmiddelen wacht, en dit is wanneer ik wens dat ik rijk was.

Het goede nieuws is, ik zal Seetech krijgen, en het slechte nieuws is dat Frans, van RTD Het Dorp het zal leveren.
Ik ben verbaasd, had gedacht, hij geeft slechts zijn tweede opinie gaf, en niet de bestelling kappen.

De gedachte dat Frans  de software installeert en mij instructies geeft hoe het te gebruiken was te afschuwelijk, het heeft mij zelfs meer verstoord.

Ik schreef Herman om mijn teleurstelling uit te drukken, dat zijn bedrijf niet de leverancier zou zijn.

Hij antwoordde dat ik kon de leverancier nog kiezen, wat ik dacht ik had dit al gedaan, maar het tweede advies onderbrak duidelijk dit.

Toen ik  hoorde dat ik nog kon kiezen wie de software levert, ik contacteerde onmiddellijk Agis, mijn gezondheidsverzekeraars via hun website, telefoons te bezig op Vrijdag.

Om hen te laten dat het bedrijf van Herman, HEServis de leverancier is die ik heb gekozen, ik zal het met hen op Maandag controleren.

No comments: