Thursday, November 24, 2011

Darm Bewegingen Zijn Een Beschamend Onderwerp.



Laurie Lipton.
http://www.laurielipton.com/

De problemen van darm beweging zijn niet gemakkelijk om over te spreken, maar ik denk, aangezien ik het dergelijk beschamend onderwerp vind, dat het voor mij goed is dit te doen.

Gisteren vroeg in de ochtend heeft Richie mij uit bed gehaald, zodat ik naar het toilet kon gaan, dit was succesvol, en Richie zette mij terug in bed.

Wij beide dachten dat het werk nu was gedaan; Ik was terug in bed, genietend van denken over het schrijven van mijn blog, terwijl ik mijn e-mails beantwoorde.

Toen na slechts één kort uur, uit nergens, zoals wie bliksem, zonder waarschuwing, begon ik afschuwelijke krampen in mijn buik te voelen..

Onmiddellijk Richie geroepen, die de tillift en de douchestoel haalde, ik werd gehesen uit het bed, de actie van zitten en dan liggen, dan weer opnieuw zitten heeft de darmbeweging.bespoedigd.

Tegen de tijd dat wij de badkamers hadden bereikt, had ik in mijn legging gedaan, blij wij gingen toen wij het deden, ben blij het is niet in mijn bed gebeurt.

Gelukkig kreeg Richie mij over het toilet alvorens de rest gebeurde, het was de grootste darmbeweging geweest die ik ooit heb gehad.

Wat schijnt te gebeuren is dat ik een beetje darmbewegingen elke dag heb, enkel niet alles, er schijnt altijd een achterstand te zijn, die `'gespaard word.

Dan om de drie dagen, soms meer, is er een reusachtige darmbeweging, welke Richie heel lief `'mijn python effect' noemt. 



No comments: