Tuesday, November 01, 2011

Ik Verheug Mij Op Volgende Week Dinsdag.


El Sueno Vij 1936.
http://en.wikipedia.org/wiki/Angel_Planells


Vanochtend werd ik bewust dat ik wakker was een paar minuten vóór de eerste spasm, dit werd onmiddellijk gevolgd doordat mijn armen strak over mijn borst gevouwen.

Ik genoot grondig van die paar minuten zonder enig ongemak, aardig om de dag zonder pijn, te beginnen plezierige om langzaam met de nieuwe dag kennis te nemen.

Één goed ding de spasmes evenals de spanning in mijn armen spoedig stopte, nog beter ik had vandaag geen hulp met het doen van mijn arm oefeningen nodig, in plaats daarvan kon ik hen allemaal zelf doen.

Zeer tevredenstellend om 30 minuten van  armoefeningen, ik slaagde  zelfs erin om mijn rolstoel in de  woonkamer te sturen,  waarvan ik genoot, dit heeft mij een boosst gegeven, het is nu al reeds een goede dag voor mij.

Nu verheug ik mij op volgende week, dinsdag, wanneer  Aud, de zuster van Richie, om  ons tot donderdag te bezoeken, wanneer zij terug naar huis vliegt.

Het is briljant dat zij kan; zij was de  verzorger van haar vader tot hij  vorige herfst stierf,  zij is ook de  verzorger van haar echtgenoot, en gelukkig zal een goede vriend van haar echtgenoot voor hem kunnen zorgen zodat zij kaan ons bezoeken.

 Verheugt mij op  Aud’s bezoek, zij vond mijn blog een paar jaar geleden, en liet een bericht in mijn gastboek dat mij werkelijk raakte.


Ik moet mij herinneren om Aud te vertellen hoeveel ik haar bericht waardeerde, zulk een onverwachte en werkelijk prachtige verrassing, dat zij mijn blog vond.


Volgende week dinsdag woensdag en  donderdag, houd ik vrij van afspraken; behalve mijn fysiotherapie afspraak  op donderdag middag.

Ik verheug mij op volgende week dinsdag.




No comments: