Pavel Tchelitchew.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pavel_Tchelitchew
Schijnt dat al mijn e-mails effectief zijn geweest, aangezien ik vanochtend eindelijk een telefoongesprek met Welzorg kreeg, om mij de langverwachte informatie te geven.
Marlon vertelde mij dat Welzorg morgen iemand zou sturen om de arm steun te reparieren; moest desonanks nog vragen hoe laat, dan vertelde hij mij tussen 12.00 en 16.00. '
Het doorbrengen van zo veel tijd om e-mails te sturen deze laatste twee weken leverde uiteindelijk een resultaat op wat mij gelukkig heeft gemaakt.
Natuurlijk zal ik het niet geloven, niet tot de reparatie gedaan is; zeker na de laatste tijd toen mij werd beloofd dat een ingenieur hier zou zijn,helaas niemand verschenen tot 18.30
Ik zal het uit mijn hoofd zetten tot de ochtend, wat zeer aardig zou zijn is als de ingenieur hier om 12.00 was en vertrok om 12.30, zodat de laatse middag van Aud niet helemaaal verstoord was.
Ik ben blij, dat de arm leuning gemaakt is, het is jammer dat het niet vorige week donderdag gebeurde, toen het weer zo mild was.
Hoe typisch van Welzorg om mij in onwetenheid te laten, wachtend op hen, dat zij de gebroken arm leuning maken, wegens het bezoek van Aud wilde ik de dagen dat zij hier was vrij houden.
‘
Zolang het hersteld is, zodat ik opnieuw uit kan gaan, dit was niet mogelijk geweest omdat de arm leuning omhoog gehouden werd door twee boeken.
Hopelijk zal het morgen middag lopgelost zijn en het probleem is van het verleden, beter om vooruit dan terug te kijken, dat is mijn plan.
No comments:
Post a Comment