Wednesday, November 23, 2011

Welzorg Houdt Klanten In Het Donker.



Kris Kuksi.
Welzorg verraste ons, door mij  om  09.00 te bellen, om mij te vertellen zij kwamen mijn rolstoel halen, om de nieuwe besturing met twee handen voor Richie te installeren.

Ik ben benieuwd hoe zij mij afgelopen donderdag konden telefoneren; en mij informeren dat het hier in Amsterdam kan worden gedaan, maar zij konden mij niet vertellen wanneer.

Schijnt nu dat het dezelfde dag zou kunnen, niet de hele week die zij eerde zeiden dat nodig was, waarom konden zij mij niet maandag informeren.

Dan zouden wij beter georganiseerd zijn, aangezien Richie  niet de dingen kon doen die hij  wilde doen, hij moest huis  blijven voor wanneer .zij de rolstoel terug brachten.

Welzorg kwam uiteindelijk rond 11.30, net op tijd voor de honden, die moesten nodig uit gaan, Richie kon niet gaan, alvorens de persoon van Welzorg de rolstoel had verzameld.

Ik ben zeer blij dat  wij uiteindelijk de correcte besturing voor Richie hebben, dit zouden wij laatste november moeten gehad hebben, misschien dan zoude ik niet uit de rolstoel in juni gevallen zijn.

Jammer het gebeurde niet in oktober, toen het weer voor die tijd van het jaar zo warm was.

Toen Arjan, van Welzorg vorige week donderdag telefoneerde, liet hij mij weten dat zij de besturing hadden sinds midden oktober, en hadden het ql kunnen installeren.

Dat is Welzorg, geen wonder  dat zij hun monopolie verloren hebben, het is droevig voor hun personeel die hun werk goed doen.

No comments: