Tuesday, November 22, 2011

Fijne Dinsdag.





Eric Thake,Bathing Boxes.
http://en.wikipedia.org/wiki/Eric_Thake



Een zeer fijne dinsdag vanavond; wij zullen later met Jools Holland op BBC 2 TV kunnen zien dat was, een prachtige verrassing geweest het te zien in de tv gids.

Droevig zal het de laatste live progrmma dit jaar zijn; deze vrijdag zal de laatste show zijn tot de Oudejaars avond zijn, altijd droevig wanneer het de laatste is.

Briljant wanneer er weer nieuw zijn, gebeurd drie keer elk jaar, in April, Oktober en op 31 December.

Aangezien zo vele muziek winkels niet meer bestaan, is Jools een belangrijke showcase voor banden geworden, ook een goede plaats om debutanten te zien.

Niet lang tot Hogmanay, om het Nieuwjaar binnen te verwelkomen, onlangs was ik niet zeker over mijn toekomst,  had ik één, en hoe lang voor, opnieuw veel te veel vragen.

Ik had altijd teveel vragen, andere mensen konden het vaak niet aan, geen wonder aangezien zij echt teveel waren, zelfs kan ik het niet aan, mijn vragen zijn ook teveel voor mij

het best is om nu op te houden, misschien  zelfs werkelijk genieten van ontspannen, er staat geen hindernissen in de weg , geen deadline, geen werk of werkgever, enkel te genieten van het leven, het is definitief eindelijk doorgedrongen dit is het hier en nu.

Er  zijn geen beperkingen, dit heeft een hele tijd genomen om door te dringen, nu is het gelukt, en ik zal mezelf ook niets verwijten en het bederven.


No comments: