Sunday, November 20, 2011

Dat Is Het Leven.


 
On The Verge Of Becoming.
James Gleeson.

http://en.wikipedia.org/wiki/James_Gleeson


Vanochtend toen ik wekte, hoorde ik het geluid van gelukkige honden, toen ik riep hello doggies sprong onmiddellijk tina omhoog op mijn bed voor een knuffel en een hand likken.

Ik heb dit gemist sinds, mijn speciale kleine vriend, onze mooie Spike vorig jaar aan ruggengraatszenuwkanker op 18 December stierf.

Spike herinnerde mij  zo veel aan mijn hond in Trinidad, mijn Peggy, een schitterende Dalmatië, een prachtige  hond die altijd voor mij daar was.

Spike was daar voor mij toen ik in bed zo plotseling in 2008 moest blijven, Spike was mijn constante metgezel en entertainer.

Meteen elke ochtend kwam hij  bij mijn bed en sprung omhoog om hallo te zeggen , elke ochtend begon met spike die mijn handen likte, dan een knuffel alvorens hij speelgoed, voor mij halde, om voor hem te werpen.

Een goed plan, hij probeerde werkelijk om mijn dagen met spelen te vullen,spike was mijn therapeut, die me bezig hield de hele dag en nacht  als hij kon.

Wat een hon, hij zou niet gemakkelijk opgeven,  hij was een ongelooflijk karakter, een 100% unieke blije persoonlijkheid, blij wij hadden het genoegen van zijn gezelschaap voor 8 jaar.  

Wij allebei kunnen nog niet geloven dat hij laatste December stierf, wij hadden gehoopt dat hij met ons zou zijn voor nog eens 4 tot 5 jaar, onser kleine vriend was slechts 9, toen hij stierf, wat werkelijk niet eerlijk was.

Dat is ziekte, iedereen kan ziek worden, dat is wat mij aan bureaucraten fascineert, zij behandelen mij neerbuigend en arrogant, want ik ben slechts voor hun ‘’een  kleine gehandicapten mevrouwtje’’.

Zij zouden moeten bedenken dat iedereen in mijn situatie kan zijn, het kan iedereen gebeuren, ook hun, dat is het leven.

No comments: