Friday, November 11, 2011

Ik Kan Het Helaas Niet Tegenhouden.

 
The Juggler, 1931.
Pavel Tchelitchew.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pavel_Tchelitchew



Vandaag is een stille dromerige dag geweest, het is veel kouder aangezien de herfst nu winter wordt, en wij hebben de verwarming aan meerdere keren reeds in de ochtend, zo koude was het vandaag.

Wij enken allebei dat Aud, een zeer goed effect op Cyril heeft gehad, die vandaag gelukkiger schijnt te zijn, hij is zekerder na het krijgen van zo veel aandacht van Aud.

Vandaag omdat hij genoot van spelen met Aud voor 3 dagen,  hij is zeer speels en ëist  het evenals veel knuffels van Richie, zo  aardig om Cyril zo te zien.

Tien maanden geleden, op 5 Januari Cyril werd gebracht naar huis door Richie, dan had hij vrijwel geen spieren, hij woog slechts 4 kg, nu weegt hij 7 ¾ kg en heeft spieren, blij wij konden hem een nieuw huis geven.

Ik verheug mij om Cyril nog zekerder en gelukkige te zien, blijkbaar duurt het één jaar voorat een hond om aan een nieuw huis  wennt, en ik ben benieuwd hoe hij in Januari 2012 zal zijn.

Hoe ben ik  in Januari 2012, op dit ogenblik zijn mijn   armen uiterst pijnlijk, zij voelen zo zwaar, dacht nooit hoe zwaar zij zouden voelen als het moeilijker wordt ze te bewegen.

Ik weet dat ik onlangs ben ik gestopt om waardevolle tijd te verspillen in speculaties  over de toekomst, maar toen ik bewust werd hoe zwaar ze worden, heeft mij aan denken gezet.

Aangezien ik geen antwoorden heb, heb ik besloten om het niet te doen, ik verkies niets te doen aangezien ik niet overstuur wil zijn, misschien zelfs gedeprimeerd.

Ik ben  bewust dat mijn lichaam langzaam sluit, bizar dat ik kan het registreren maar ik kan het helaas niet tegenhouden.


No comments: