Sunday, November 06, 2011

Welzorg = We Don't Mind And You Don't Matter.


 Hide And Seek, 1942.

Pavel Tchelitchew.



http://en.wikipedia.org/wiki/Pavel_Tchelitchew


Zondag avond, ik zit in de woonkamer naar buiten te kijken op een donkere straat; de straatlantaarns geven het een mooie comfortabel gevoel aan de buurt

Ik word gewend aan de donkere nachten, eigenlijk geniet ik van hen dit jaar, ik houd niet gewoonlijk van de nachten die zo zeer lang zijn.

En de dagen die zo kort zijn, maar het scheen stom te zijn om verstoord te worden over nog een ander ding, waar ik niets kan doen, beter met de stroom te gaan en genieten van nu.

Verzond net een e-mail naar Welzorg, beschrijvend mijn situatie, dat ik wacht sinds 28 van Oktober, op een eenvoudige reparatie aan mijn rolstoel.

De man die toen kwam, kon -niets doen, behalve rapporteren dat een nieuw deel nodig was, hij zei volgende week zou Welzorg in contact zijn.

Zij waren niet in contact, gisteren wegens mijn post, werd ik getelefoneerd door Welzorg, niet lang genoeg zodat ik kon op nemen.

Op de voicemail werd ik gevraag door een anonieme persoon om hun helpline te bellen.

Ik, sprak daar een andere anonieme werknemer, die niets  wist, noch was geïnteresseerd in het weten van wat het probleem was, hij stuurde iemand die ook niets kon doen dan terug rapporteren.

Meer beloftes van de ingenieur dat ik  volgende week word gebeld,het is niet gebeurd.

Morgen zal ik telefoneren en zie wat gebeurt, telkens als ik daar telefoneer krijg ik een verschillende persoon die niets weet, dat is morgen ik ga van het hier en nu genieten, vanavond.

 

No comments: