Friday, April 13, 2012

Meer Plezier Met Dragon




Dit is de derde keer dat ik de Dragon spraakherkenning software gebruik, het is prettig te gebruiken en behalve af en toe een foutje, is het makkelijk te gebruiken.

Die fouten gebeuren wanneer de software niet herkent wat ik zeg; gelukkig dit keer amuseert het mij.

De eerste keer dat ik heb geprobeerd om de software te gebruiken was in 2007, en toen moest ik de leerprogramma's meerdere keren doen aangezien de software niet zo makkelijk te gebruiken was.

Dat betekende ik veel fouten moest verbeteren dan dit keer, dit keer is het leerprogramma zeer  makkelijk en mijn stem  werd  erkend.

Dit geeft mij het vertrouwen het te blijven gebruiken; ik zal mijn Nederlandse leerprogramma  opnieuw moeten doen om goede resultaten te bereiken.

Bovendien zal ik het Duitse leerprogramma moeten doen, dat ik niet afgelopen nacht kon doen, omdat het veel te laat was.

Vandaag is het weer een  regenachtige nevelige donkere dag, geen zonneschijn dit middag, Richie zegt het is vr ij koel, hij berekent dat het buiten 12 graden tijdens de dag is.

Richie heeft de honden naar het Amsterdam bos genomen, zij houden zeer van het bos en zijn altijd blij wanneer zij terug zijn.
[
Meteen hun eten eisen en vrolijk renend rond de flat in grote verrukking om mij te tonen wat een werkelijk briljante tijd zij in het bos hebben gehad.

Ik verheug mij op het zien van hen bij hun blije terugkeer van hun groot avontuur in het Amsterdam bos.

Ik hoop werkelijk dat deze scheur in het oude litteken spoedig zal helen zodat ik ook avonturen van mijn eigen, buiten dit jaar zal kunnen hebben.

Niet zeker hoe ik het doe maar ik slaag erin optimistisch te blijven, de liefde en de zorg die ik van Richie krijg houdt mij gemotiveerd

No comments: