Monday, April 09, 2012

het is een traditioneel Paas weekeinde geweest.

            
Peter  Purves Smith

Dit weekend was aangenaam en ontspannen, het is een traditioneel Paas weekeinde geweest.

Koude, nat, grijs, veel donkere wolken en geen zonneschijn, niet dit weekend, maar misschien morgen om mensen vrolijk te  maken, die gaan werken.

Vandaag had ik problemen met het zitten vanmiddag gehad, dit gebeurt altijd wanneer ik een reusachtige darmbeweging nodig heb.

Tot slot had ik één vanavond, na Richie, met de honden van een wandeling in het Amsterdam bos, terug waren gekomen.

Vanmiddag ging Richie, naar de brievenbus, en bracht de post naar boven, aardige post voor een verandering.

Een mooi kadeau van Aud, de zuster van Richie; een schitterende rode glashalsband en oorringen.

deze mooie verrassing, heeft mijn dag gemaakt, ik droeg hen meteen, zij zijn zeer mooi en zij gaven me een goed gevoel.


No comments: