Monday, April 16, 2012

Eindelijk Voortgang

Victor Reinganum, 1944.
http://en.wikipedia.org/wiki/Victor_Reinganum 




Toen Richie mij een heerlijke bord met vers gemaakte  pasta Carbonara bracht, had hij ook goed nieuws voor mij.

Het goede nieuws is, dat er aanzienlijke vooruitgang in het helen van de scheur in het oude decubitus  litteken is.

Het schijnt dat de nieuwe strategie, werkt, het heeft als acceleratant gewerkt, net zoals Milou gedacht had. .

Het is dergelijk goed nieuws, net wat ik wilde horen, maar ik  werd bang dat ik niet Richie ging horen zeggend dat er  voortgang was.   .

Ik ben werkelijk zo tevreden, echt zo tevreden, en komisch geneog deed  ik net gisterens stuk plaatsen. .

Mijn titel was  perspectief van positieve ontwikkeling, dan een uur later zegt Richie, hij heeft goed nieuws voor mij .

Plotseling heb ik een perspectief van een positieve ontwikkeling, die enkel verbazend is, dit zet zeker een verschillend perspectief op alles.

Ik denk ik zal zoveel beter straks slapen en ik ben optimistisch over de vergadering morgen met de rehabilitatie arts en mij ergo therapeut.

Dit heeft mij werkelijk blij gemaakt, wat ik op dit ogenblik nodig had, hopelijk nu zou ik ook moeten van tijd buiten deze zomer kunnen genieten.

Ik voel optimistisch  en verheug mij op het genieten van deze zomer met mijn schat Richie en onze vrienden.

No comments: