Sunday, April 29, 2012

Wie Weet Wie Zal Winnen.

Felix Nussbaum 


Vorige nacht keken wij na Match of the Day op BBC TV, het is bijna de eind van het voetbal seizoen, en het is uiterst zenuw slopend geworden.

Voor sommige supporters is het zeer verstorend geweest, aangezien hun clubs of reeds gedegradeerd zijn of in gevaar zijn.

De voetbalclub van Wolverhampton is reeds verbannen aan het Champioenschip, nochtans was het prachtig om hen te zien zo goed spelen, een  briljante inspanning.

Op één punt had Swansea drie doelen en de Wolves hadden niets, wat spoedig veranderd en het spel met vier doelen voor elke van de ploegen beëindigde.

Prachtig om het goede teamspel van Wolven te zien, ik ben werkelijk blij dat zij zulk een goede laatste spel in het Premierschap hadden.

Het betekent dat zij het leven in het Championschip met hun hoofden hoog gehouden kunnen beginnen en wie weet misschien zien wij hun snel terug in de Premier League.

Ik zag ook een droevig gezicht gisteren, het was Alex McLeish, de manager van Aston Villa die bijna uitzag alsof hij ging huilen, aangezien zijn team ook in de gevarenzone is.

Dan werd ik blij toen ik Chelsea zag spelen tegen QueensPark Rangers was de definitieve score Chelsea 6  Queens Park Rangers 1.

Wat mij deed lachen was de gedachte dat Queens Park Rangers naar het Champioenschip dalen, terwijl Fulham gelukkig in het Premierschip zal blijven doorspelen.

Mark Hughes, de manager van Queens Park Rangers, was kort de manager van Fulham voetbalclub, maar ging weer snel weg omdat zij geen ambitie hadden.

Hij had een voetbalclub nodig met een grote ambitie, droevig schijnt het dat hij de verkeerde keus gemaakt heeft, aangezien zijn club nu diep in de probleem zitten.

Morgen zal er een opwindende wedstrijd tussen Roberto Mancini's Manchester City en Alex Ferguson's Manchester United zijn.

Natuurlijk hoop ik dat het fruitstalletje opnieuw zal worden verstoord en Manchester City zal winnen, dit zou werkelijk uitstekend zijn.

Ik verheug mij op het spel van morgen en de laatste spelen volgende weekend, dat zeer opwekkend zal zijn.
  
Dan op 19 Mei, is de finale van de Champions League, tussen Beieren München en Chelsea,
wie weet wie zal winnen.







No comments: