Tuesday, April 10, 2012

Fijne herinneringen van het verleden.


John Glover
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Glover_%28artist%29
 


 Goed vandaag is het zelfde weer zoals tijdens het Paas weekend, hoe typisch dat het weer zo slecht was.

Het herinnerde mij, aan wanneer, wij net in Reading, Berkshire woonden, en vrienden bezochten ons vanuit bonn, Duitsland, zij waren zeer blij om ons in Engeland te bezoeken.

Droevig, was het bezoek tijdens Paas, een vroege Pasen begin April, net zoals dit weekend.

Op Pasen Zondag 1965, hadden wij elke soort weer die mogelijk was, wij hadden regen, hagel, ijzel, sneeuw, onweersbui met veel bliksem.

Onze bezoekers, haatten het werkelijk, zij hadden gedacht, het weer net zo aardig zou zijn als het in Duitsland was geweest.

Ik herinner het goed, op ons bezoekersverzoek, gingen wij naar Windsor Castle, dat veel aardiger zou geweest zijn bij prettig weer.

Wat het werkelijk slechter maakte, was toen wij het kasteel hadden  gezien, wilde onze bezoekers koffie en taart, tot hun verschrikking ontdekten zij, dat er geen café was.

Geen koffie of cake was het laatste stro, na het afschuwelijke weer, konden zij enkel niet geloven, dat het Windsor Castle geen café had.

Het was zeer grappig, een herinneringen dat zo grappig was, ik zal het nooit vergeten, deze dag wanneer ik een oud geruïneerd gebouw zie, ben ik altijd benieuwd of zij een café hebben.

Fijne herinneringen van het verleden.  



.

No comments: